ONKO AITOO VAI EI ?

08/04/2017





Nyt voisi olla saumaa Option kanteen muillakin kuin bismesmies-Tiihosella. Blogimaailmaa puhututtaa aitous tai paremminkin sen puute. Kansa on kyllästynyt filtteröityihin brekkie-asetelmiin, ammattikuvaajan outfit-otoksiin ja yhteistyökampanjoihin. Höttö ei tunnu enää uppoavan. Lukijakuningattaret yrittävät pitää kiinni kruunuistaan vloggaamalla ja podaamalla. Tunnistan ongelman. Omalta luku- ja inspiroitumislistaltani on viime aikoina tippunut hurja määrä blogeja niiden geneerisyyden takia. Jos tähän maahan tulee myyntiin jäinen pullataikina, siitä postaavat kaikki yhtäaikaa pienin leikkokukkavariaatioin. Vähän tuunattu todellisuus vielä uppoaisi, mutta brändättyjen elämien kohdalla kuuluu klik.

Haiskahtaa bisnesraolta. Olisiko aika vihdoin kypsä elämänmakuiselle ajatuksenjuoksulle? Täältä nimittäin pesisi! On tuurilla ja puhelimella aikaansaatua kuvamateriaalia eikä taatusti kampanjan kampanjaa.  Voin vakuuttaa, että kuvien harkitulta haiskahtava sommittelu johtuu yksinkertaisesti soluissani piilevästä asetelmageenistä. Siitä, onko jutuissa järkeä vai ei, voi olla montaa mieltä, mutta niiden aitoutta ei ole kyseenalaistaminen. Jään dollarinkuvat silmissä kiiluen jalostamaan ideaa antiblogi-konseptista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti